Vaniljyoghurt med blåbär

Vaniljyoghurt med egenplockade blåbär. Det är kvällsmat och det är frukost. Lite så att det borde vara lunch och middag också. Så otroligt gott! Frukost idag blir vaniljyoghurt med blåbär, och en nektarin till efterrätt. Senare ska jag iväg till Elina, låna de resterande böckerna i Shopaholic-serien. Böcker behöver inte alltid vara djupa, det är skönt med lättsam läsning ibland. Speciellt när man jobbar och har sig. I eftermiddag bär det av hem till mamma och pappa, där jag ska stanna till tisdag eller onsdag. Låna bilen till jobbet och sådär. Så, jag måste använda huvudet, tänka lite vad som behöver packas för dessa dagar, alltid lika svårt.
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0