Veckoplanering

Solen har blivit en hejare på att väcka mig om dagarna. Man kan även säga att jag blivit en hejare på att glömma skruva persiennen innan jag somnar.


Planeringen för veckan:
måndag: jobba
tisdag: hämta ut biljetter för sunne-resan, jobba
onsdag: fota lite för Open art     (bjussa grannen på fika?)
torsdag: fota lite för Open art     (bjussa grannen på fika?)
fredag: fota lite för Open art, åka hem till mor&far - träffa Jossan + pojkvän
lördag: befinna mig hemma hos mor & far, hemåt mot Örebro framåt kvällen
söndag: laga mat - förbereda mig inför att börja jobba "på riktigt"

Händer det något spännande i eran vecka?


Det fina som Var - är nu bara vänskap. Avstånd skadar så mycket, och jag klarade inte av det. Men jag har aldrig blivit så omhändertagen och uppskattad, jag tackar dig, för att du är fullkomligt underbar! Jag hoppas vi ses snart! <3
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Ninjan

Jag hänger gärna med på onsdag!

Jag packar väskan full med plattor och lim & tejp och sen så ses vi!

Jag slutar 16:20 (:



Pusspuss!

2009-06-09 @ 10:37:51
URL: http://pysselninja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0