Kramp i käkarna!

Det är en himla bra kväll... I somras när jag jobbade befann sig tre gotlänningar på fabriken några veckor. Nu har jag funnit den ena på facebook, och vi har nu talat på msn ett antal timmar. Timmarna har runnit iväg och jag har kramp i käkarna. Kan nästan lova att jag har skrattat mer ikväll än jag gjort på ett bra tag!

Ett glas vin kände jag att kvällen kunde erbjuda dessutom. Det har varit så mycket krångel ett tag nu, så jag är värd att varva ner litegrann känner jag, lyxa till det lite...
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Em

har du fått väskan nu då?

2009-03-26 @ 02:20:21
URL: http://audrinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0