What a day!

Jag är väldigt nöjd med dagen, den har varit bra ända från början till slut. Har jobbat några timmar, tillsammans med Åsa och Olga, det var en mycket lugn kväll, utan problem, med lite tillfällen för skratt. Det var otroligt skönt att vara tillbaka på avdelningen där jag spenderade min sommar, trots lite förändringar är det mesta sig likt - man känner igen rutinerna, man känner brukarna och man känner personalen. Den kombinationen skapar en trygghetskänsla. Jag avslutar min toppendag hemma hos mamma och pappa, sitter och klappar min svarta katt, och dricker en kopp te. Ska alldeles strax lägga mig och börja läsa något kapitel i boken Igelkottens elegans - därefter blir det sömn. Imorgon kommer bli en lika bra dag som idag, på långrasten ska jag träffa Linn och hennes lilla Emilia.
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0