Jag delar ut hjärtan till höger och vänster

Det är efter kvällar som gårdagens kväll, som jag känner mig levande, efter såna här kvällar jag känner att mitt liv är ett av de fantastiska liven som jag skulle vilja betrakta utifrån. Ett sånt liv utan stora krav och måsten, med bara avslappnat sällskap och samtal om kärlekshistorier, idioti, komplikationer och ungefär Allt. Och detta blandat med ost&kex, vindruvor, mörk choklad. Och bubblande skratt som ekar mellan tre personer.

Jag delar ut hjärtan till höger och till vänster, och tänker att ni är fantastiska.




Fina flickorna vid bordet med godsaker. Vindruvor, Ost, Kex på guldfat, Baby bell. Och vin såklart.

Kex på guldfat.


Vattenpipa i septemberkyla, fina Malin

Jag i en tröja mamma stickade för säkert 10 år sen.

Fina Maria och min döda tomatplanta.
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Erika

Så mysigt det ser ut. Nu blev jag fruktansvärt sugen på kex & ost!

2009-09-23 @ 09:52:33
URL: http://veeela.blogg.se/
Postat av: MATILDA

svar: HAHA jaaa... jag kan verkligen inte få till min energi till att plugga! :D shit.. men jag måste verkilgen. men kan inte, haha!

2009-09-23 @ 13:47:22
URL: http://matildahammar.blogg.se/
Postat av: Sanna

kex och ost såg inte helt fel ut!

2009-09-24 @ 16:08:31
URL: http://sannakumlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0