En inblick i det förflutna


En inblick i det förflutna



Nu är jag hemma efter att ha kämpat i vinden, plåtningen med Jessica är klar. Var riktigt kul, vilken rolig kvinna! Nu börjar redigeringen, så jag har ju hälften av det roliga kvar. Sjutton bilder valde vi tillsammans ut, och hon hade inga speciella önskemål om hur bilderna skulle redigeras - utan det är fritt fram för mig att experimentera. Roligt. Sånt gillar jag. Och tusen kronor rikare är jag.

Ikväll får jag besök av Malin. Idol & Hollywoodfruarna (de skrämmer mig..) och förmodligen något gott att äta... (Krya på dig Maria ♥ )
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: MATILDA

gillar bilderna!

2009-09-29 @ 19:22:30
URL: http://matildahammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0