Ett foto om dagen i en månad - dag 2.




Efter att ha insett hur kul det är att plugga, när innebörden av att plugga är att betrakta andras fotografier och ge sin åsikt och tyckande om dessa. Då bestämde jag mig för att ännu en dag trotsa vintern och tog på mig min vårjacka för att gå upp mot stan och möta Malin. Planerna var en fika och en runda inne på Röda Korset. Vi gick till Hälls och beställde varsin semla och chailatte/kaffe, därefter gick vi och satte oss på platser som var reserverade (vi missade skylten). Vi blev tillsagda, och blev erbjudna att välja något gott att bli bjudna på för att vi var tvungna att flytta oss.  - Vi vågade inte gå fram och få något gratis. Satt i sköna röda fåtöljer och pratade bort tiden. Därefter fyndade vi lite på Röda Korset, temugggar, mmm!

Jag har vissa personer i min omgivning som tycks förstå mig mer än andra, vissa personer som jag har så otroligt lätt att bolla livet fram och tillbaka tillsammans med. Jag är glad och tacksam för dessa personer!

Något jag verkligen tänkte på idag, var hur mycket solen värmde i mitt ansikte. Jag välkomnar dig med öppna armar, kära Vår!
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: dookie

Hon är så fin Malin :-) Lät som en mysig dag. Schysst av de på Hälls att bjussa även fast ni blev lite storbjudna och blyga och artigt tackade nej ;-) ?



Tack för din kommentar till mitt inlägg. Det är så tråkigt att fokus läggs vid att mannen i detta fall råkade vara ej vit, när fokus istället borde ligga på "YES YES YES nu kanske vi kan sätta dit en av dem jävlarna som är ute och ofredar kvinnor!" Men...nej, man får inte bli glad liksom. Jag hade jublat om det så hade varit signalement; marisan med gröna spröt och röda alien ögon...liksom.

2010-02-17 @ 21:40:52
URL: http://dookie.blogg.se/
Postat av: Malin

FANNS DET ENS EN SKYLT???

2010-02-17 @ 21:53:53
URL: http://opq.blogg.se/
Postat av: Sara

Tack för din kommentar! ;) Jo, jag har ansökt om ett Nordjobb på Island. Det är en organisation som anordnar sommarjobb åt nordiska medborgare i ett annat nordiskt land. Nu väntar jag och hoppas på att min sommar ska bestå av islandshästar, vida vidder och varma källor.

2010-02-18 @ 07:51:42
URL: http://oslodimma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0