Kramkalas!

Eftersom Norgeflytten närmar sig med stormsteg, så ordnade jag och Anna ett hejdåkalas. Vi döpte till till Kramkalas. Planerna var att ha picknick på filtar i stadsparken och att när kvällen närmade sig, förflytta oss till Annas trädgård och dricka lite gott innan vi tillslut skulle inta uteserveringen på Pitchers. Självklart ville vi ha sol men fick raka motsatsen. Men trots regn så satt vi i stadsparken, vi hittade en torr plats under några träd. Där dracks det kaffe, åts bullar, muffins och vindruvor. Klockan sex började någon minifestival, så då fick vi livemusik till picknicken. Därefter gick vi hem till Anna och satte oss under ett tak. Där tog Anton fram gitarren och så fick vi lite mysmusik. Hela kvällen var väldigt fin och jag varnar nu för en bildbomb!
















<3
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Ida

Mysigt med hejdå-kalas och lite sorgligt antar jag. Ska själv försöka ha ett på lördag. Ja, det är så mycket just nu som ska hinnas med, men det måste gå och det kommer säkert gå hur bra som helst, men jag stressar ändå, det gör jag alltid.



Hoppas det löser sig med kärlekstrubblet också, sånt där är aldrig kul, jag känner med dig!



<3

2010-07-26 @ 19:35:38
URL: http://loveletterpapercuts.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Varför ska du flytta dit??

2010-07-27 @ 19:28:04
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0