Livsfrågetecken och molntofflor

Jag har missat saker vid stängning. Fått tillsägning. Kommer aldrig missa igen. Men åter igen finns känslan av oro där när jag ska till jobb. Att jag aldrig kan känna mig riktigt trygg och säker på en arbetsplats. Att jag aldrig kan känna en stark glädje över att gå till jobbet. När infinner sig rätt känsla? Hur finner man det som är rätt för just Mig? Så många frågor hela tiden, men aldrig svar som räcker till.

Men för att muntra upp mig själv, och för att slippa frysa när jag går på vårt kalla golv hemma... så  har jag idag köpt ett par fantastiska tofflor. Det känns som att jag går på moln när jag har dem på mig.


Gif Created on Make A Gif
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Malin

Det kommer nog kännas bra snart, tror jag!



Superfina tofflor :*

2010-11-06 @ 12:50:29
URL: http://rumlan.blogspot.com
Postat av: Johanna

Kanske kommer den där glada känslan över att gå till jobbet infinna sig snart, eller så kanske man aldrig hamnar riktigt rätt. Oavsett hur bra ett jobb kan vara, så finns där nog alltid något man inte gillar - schema, arbetskamrater, uppgifter, chefen. Tror vi strävar för mycket efter allt som är "perfekt" fast vi kanske aldrig når dit hur som helst. Njut av stunden istället :-)

2010-11-06 @ 13:51:26
Postat av: sofia

åh,håller med kommentaren ovan.



kämpa på bara! :*

2010-11-07 @ 11:39:57
URL: http://sandstedt.blogg.se/
Postat av: Petra

hå hå vilka söta tofflor!! Skoj bild. Det där med att inte känna sig trygg gällande jobb känner jag verkligen igen. Men det ordnar sig!



Kram

2010-11-09 @ 10:11:30
Postat av: lovisa/polichinelle

otroligt söta! hoppas din känsla hamnar rätt snart. var jobbar du nu? eller med vad?

2010-11-12 @ 01:03:28
URL: http://polichinelle.webblogg.se/
Postat av: THERÉSE

jättesöta!

2010-11-16 @ 22:27:59
URL: http://tettelush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0