Vackert vemod

När en låt man önskat, plötsligt dyker upp på Akustisk söndag, med en specifik hälsning till just mig, min sista söndag i Kristiansand. Då blir det lätt lite vemodigt, därav den korta inspelningen. Men jag var bara tvungen att få lite av låten med mig som ett minne jag kan ta fram och se på ibland. När jag stängde av inspelningen satte jag mig och blev omfamnad av vackra vänner som inte ville att jag skulle åka, och hjälp vad sorgligt det kändes! Samma känsla hälsar på när jag ser denna video.

Akustisk söndag - Min helande tröst. from Johanna Andersson on Vimeo.

© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0