48 kravlösa timmar



 
48 timmar utan krav. Och här är fem eller sex av dessa timmar. En promenad längs med söders gränder, kaffe i gräset och enkla samtal. Bokhandel och vegetarisk buffé. Se på båtar och takåsar från Apberget. Ett skevt bord vid Zinkensdamm och kavajer i second hand-butiker. En man som med långt hår och tjusigt skägg, gör sig bra på fotografier. Ännu mer kaffe, ackord som slås på gitarren och en rivig stämma som orsakar rysningar. Ett glas vin, blir till två.
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Linn

Vackert inlägg. Fastnade redan för rubriken. Kravlöst. Så vill man ha det. Sedan en massa fina bilder. Och några stillsamma, eftertänksamma rader.

Svar: Tack så mycket Linn, vad glad jag blir för dina ord. KRAM
Johanna

2012-08-12 @ 19:54:19
URL: http://lyckoland.blogg.se/
Postat av: Ellen

Fint skrivet. Fina bilder. Man fick helt enkelt en fin känsla!

Svar: Tack och tack, fina du! Vad glad jag blir!
Johanna

2012-08-13 @ 08:51:33
URL: http://cosecarine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0