Om att dricka te och se molnen skingras

Idag har jag tömt tekopp efter tekopp, med guavasmakande te. Drömt om hur fint jag ska göra i min höstlägenhet i en ny eller nygammal stad. Drömt
om välbekanta miljöer, och om helt nya. Barbent cyklande längs städernas vatten. Druckit ännu mer te och sett molnen skingras för att försiktigt släppa
fram en kvällssol att låta torka asfalten. Det är en stilla, ledig måndag som jag låtit ägnas åt tankarna, drömmarna och diverse vägskäl, mer vet jag den
12 juli...
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Sv: Ja, det var så fint! Är toppennöjd :) Det känns ju så skönt att susa fram högt över marken på en fin cykel!

2012-06-05 @ 09:16:44
URL: http://cosecarine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0