...with dots on my wall

 
För 2,5 år sedan bodde jag i Örebro och på min arbetslösa tid, läste jag en kurs i Fotografi- visuell kommunikation. Till en fotouppgift i den kursen klädde jag min vän med "prickar". Jag skulle med en bildserie visualisera ett påstående jag hittat på; "Med färg i vardagen blir man en gladare människa." Och jo, visst blev jag rätt glad över denna explosion av färgklickar över min säng. Mindre glad blev jag när tejpen tog med sig små, små bitar av tapet när det väl var dags att plocka ner dessa prickar. Med detta kan jag också säga, att ni som har intresset för visuell kommunikation, ni bör läsa denna 7,5 poängs- kurs går på högskolan i Jönköping och arrangeras av Moderskeppet
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Emma

Är väldigt förtjust i prickar och hade älskat att ha färglada prickar runt sängen. Finfin bild!

Svar: Du får göra färgglada prickar, vetja! Det är mysigt att göra, och det blir mysigt när de är på plats. :) Tack!
Johanna

2012-09-28 @ 09:43:22
URL: http://www.tantemmasbravader.wordpress.com
Postat av: lovisa/polichinelle

superfint!

Svar: Tack där!
Johanna

2012-09-30 @ 14:02:08
URL: http://polichinelle.se

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0