Irländska kuster & ruiner

Jag vet inte ens vad jag gör. Hur jag ska fortsätta detta. Respons uteblir på mina inlägget, så motivationen trampas snabbt ner till obefintlig. Nu, nästan 3 veckor senare, lägger jag upp fotografier från en fantastisk vecka på irland. Men det känns som ca 20 dagar för sent. 
Vad får ni blogginspiration utav när responsen uteblir? Var hittar ni energin till att blogga? Ny design? Ny plattform? Ger det ny energi? Stannar läsare kvar? Inspirera mig. Motivera mig. Jag tycker ju att det är roligt. I grund och botten. Jag älskar ju det skrivna ordet. Och fotot med allt vad det innebär. Någonstans måste jag ju visa vad som är jag. Eller måste jag? 
Nåväl - Irland är ett land med magisk natur. Stenmurar täcker stora delar av landskapet, och ruiner av kyrkor och bostadshus vittnar om en svår tid i det svunna. Murgrönan täcker byggnader och träd. Det är något helt annat än vad som finns i svensk natur. Maffigt. Häftigt. Storslaget. 
 
 
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Björn Westergren

Läser alltid dina inlägg då jag följer dig via Bloglovin men är otroligt dålig på att kommentera, förlåt! Otroligt vackra foton, får mig verkligen att längta tillbaka till Irland, var där 2011 och tog väldigt många foton!

Kram.

Svar: Åh! Det är härligt att höra. TACK! Ja, det är ju helt magiskt på Irland. Åk tillbaka! :) kram
Johanna

2013-06-30 @ 20:42:33
URL: http://bjornwestergren.wordpress.com
Postat av: Sofia

Jag läser :) hittade din blogg för inte så länge sen, är också dålig på att kommentera tyvärr. Lika mycket som jag själv bloggar antar jag, som har blivit mer sporadiskt sen ett tag tillbaka. Jag älskar att skriva egentligen, och gjorde det nog varje dag ett tag och var nästan nitisk med att skriva om ögonblicken och allt däremellan som man är med om i livet. Jag har väl blivit bättre på att leva dem :) Men jag känner igen mig i din passion till det skrivna ordet och att trivas på tunnelbanan, haha. Och jag gillar verkligen dina foton! Blir själv inspirerad att fota mycket mer än vad jag gör.

Fortsätt som du gör! :) Ha det bra!

2013-07-10 @ 13:02:23
URL: http://forgetmenot.blogg.se
Postat av: Emelie

Jag känner likadant, har fått tillbaka lusten ett par gånger..men sen har den som försvunnit igen. Samtidigt älskar jag ju att skriva! Och du som är så duktig på både det, och att fotografera..köööör! Jag ska slänga in bidrag till din ordsamling non-stop ;) Pussilago fina du <3

2013-09-12 @ 13:51:37
URL: http://sunshinestories.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0