Tävling med te-pris

Häromdagen skrev jag om mina favoritteér och vilket te jag dricker vid vilket tillfälle. I samma inlägg var det en tävling.

Du ska alltså berätta om din finaste testund för mig. Antingen i kommentarsfältet, eller i ett mail ([email protected]). Jag kommer välja ut de tre bidrag som faller mig mest i smaken - och utav de tre bidragen kommer Lena på Tefrossa.se välja ut sitt favoritbidrag. Vinnaren får en gåvopåse med te och ett par hemliga små tillbehör. Tävlingen avslutas söndagen den 20 februari.
Länka till detta inlägg och skriv sedan berättelsen om er finaste testund till mig.



Bild lånad av Tefrossa.se
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

tack snälla för din fina kommentar! och jag vill gärna vara med och tävla så här kommer ett litet bidrag:



Min finaste testund är när jag & min pojkvän fyller en termos med ett äppelte och har höstpicknick på en solig äng en gång varje år i oktober. Teet har dessutom ett litet speciellt minne för oss då det bara går att köpa i London. Min pojkvän bodde där ett tag och när jag hälsade på honom besökte vi en liten teaffär med smakprov på teer. Jag tyckte att äppelteet var fantastiskt, men prioriterade då att lägga mina pengar på julklappar. När han kom hem till Sverige över jul överraskade han mig med det och när någon jag känner åker till London numera passar jag på att göra en beställning!

2011-02-17 @ 18:29:58
URL: http://linneahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0