Se det som filmtips!

Här kommer några filmtips från mig. Jag har fler, det är bara det att det känns så dumt om listan blir milslång. Men se de här och njut, och säg till när ni vill ha fler!


August Rush
The secret life of bees
The Notebook
A walk to remember
Sixth sense
Big Fish
Edward Scissorhands
Donnie Darko
Magnolia
The phantom of the opera
Finding neverland
Garden state
I am Sam
Livet är underbart
Mamma Mia
Moulin Rouge
Girl, Interrupted
Amelie from Montmartre
Tillsammans är man mindre ensam
Before sunrise
Before sunset
Big Daddy
Ciderhusreglerna
Pay it forward
Crazy/beautiful
Hard candy
Juno
Just like heaven
Sweet November
Little children
Raise your voice
Sex and the city
Uptown girls
The ex
Knocked up
Little black book
What a girl wants
Gone with the wind
Maskinisten
Barnhemmet
Pans labyrint
Grabben i graven bredvid
Just my luck
Love and other disasters
Meangirls
While you were sleeping
Frankie and Johnny
Nine months
The last kiss
Over the hedge
Finding Nemo
Ice age
The spiderwick chronicles
Sliding doors


Alla dessa, är fullkomligt underbara. Ni kommer att le, ni kommer att gråta, ni kommer sitta och bita på naglarna, ni kommer vara rädda. Och ni kommer att le igen.

© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: circus em

jag har slängt upp en frågestund nu, det är bara att fråga på.

hoppas det uppskattas.



all kärlek

2009-02-20 @ 15:22:14
URL: http://obstinate.blogg.se/
Postat av: emelie berglund

ser att du har bra filmsmak .. så kommer nog bli att testa några filmer :d

2009-02-20 @ 17:37:11
URL: http://emelieberglund.blogg.se/
Postat av: Petra

Några fruktansvärt DÅLIGA filmer och några ruskigt BRA filmer! Min bästa: Girl, Interrupted hade du ju iallafall med! ;)

2009-02-21 @ 18:13:56
URL: http://tomorrowisastranger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0