Melissa Horn

"Vi sätter oss ner utan ett ord, som så många gånger förr du beställer ett glas vin och jag en kopp te"

Ur Melissa Horns låt 'New York'

   - det är bland det vackraste jag vet just nu. Meningen är alldeles fullkomlig och rent ut sagt underbar. Vi kan översätta det hela till att kort och enkelt säga att Melissa Horn är underbar! Alla ord hon sjunger är så rätt, de sätter sig i hjärtat, i själen och man tänker efter.


© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: circus em

det är du med!

puss puss puss

2009-03-06 @ 09:45:08
URL: http://obstinate.blogg.se/
Postat av: circus em

twitter är som en mini-blogg. man skriver bara en mening. kika in på min så förstår du nog!



kärlek

2009-03-06 @ 09:58:03
URL: http://obstinate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0