Malena Ernman - La voix

Har nu kollat på programmet om Malena Ernman på svt, och det är först nu efter det programmet som jag börjat gilla henne. (Och programmet är inte ens slut...) Hon är speciell, och har en helt otrolig och ovanlig röst. Jag hoppas verkligen att det bär fram henne ända fram i kvällens semifinal som börjar om ca 9 minuter. Jag ska nu göra en smoothie att avnjuta under semifinalen.




Håller ni tummarna lika mycket som jag gör ikväll?
(Klicka på bilden så kommer ni till låten!)




Finns det förresten någon som vet vad man ska göra åt klåda på benen? Klåda som i vissa partier orsakas av some kind of eksem. Jag har provat aloe vera gelly, helosan och några olika vanliga hudlotions. Inget av det hjälper? Jag skojar inte när jag säger att jag snart kliar sönder mina ben... Tips och råd, tack?
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Visst är den? Jag tycker den är superfin :) Skulle vilja ha en själv.. haha men jag kan ju inte vara med i mina egna tävlingar ;) hur skulle det se ut :P

2009-05-12 @ 23:29:02
URL: http://emliely.blogg.se/
Postat av: Anonym

duuuuu jag har också klåda över hela kropen ibland INGET hjälper förutom en tablett emot klåda jag fått av läkaren vill du ha ett par stycken och prova?



och du top 10 blev 10 2 sen orka ja inte hahaha

2009-05-13 @ 10:31:48
URL: http://emmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0