En dröm tillbaka till sommaren




Jag sluter mina ögon och tänker på en sommarkväll sent i maj, goda vänners sällskap och underbar musik i stadsparken. Himlen var fylld av luftballonger som svävade i lugnt tempo. Filtar omkring sig för att stänga ute den kyla som fanns. Fåglar som sjunger i skymningen, gröna löv viskar i en lätt vind. Några står framme vid scenen och har stannat upp sin dans när detta lugn spelas. En arm läggs om en midja, ett huvud lutas mot en axel. En blick följer en av luftballongerna tills den försvinner bakom trädkronor och lätta moln.
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Ida

Fina ord. Får mig att sakna somaren! Gillar din nya header, helt annan stämmning, men också fantastisk. Jag längtar efter snö också.



<3

2009-11-30 @ 09:09:52
URL: http://loveletterpapercuts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0