Den 18:e december...

...fyllde jag år, snön föll och vinden slet i folk på gatorna från alla håll. Jag blev firad av fina människor på Big Horn Steakhouse, god mat, dessert med tomtebloss och till slut lite redbull/jäger en våning ovanför. Tack, alla underbara vänner!


Fina sambos, de allra bästa faktiskt!


Ytterfilé med ugnsstekt potatis och bearnaisesås. Och vitlöksbröd.


Pojkarna var duktiga med haklapp!


Den mest fancy dessert jag fått, chokladfondandte MED en gigantisk version av tomtebloss!


"Det kan skvätta lite på bordet..."
Jo, tack. Det märkte vi!


Fin kväll, fina vänner!
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: rumlan

Åh, cool sista bild!

2010-12-28 @ 18:44:32
URL: http://rumlan.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0