Ett foto om dagen i en månad - dag 8.



Jag startade dagen med en fantastisk frukost. Vaniljyoghurt, hallon, blåbär & banan. Därefter städade jag lite, pluggade lite, handlade lite, pluggade lite mer. Sen kom mamma på besök en stund innan hon skulle bowla med sina arbetskamrater. Jag vill nog snart hem till skogen en dag eller två, spela alfapet och klappa katt. Känner mig lite vemodig och dyster ikväll, det är kvällar som dessa jag skulle vilja ha en kärlek att dela alla livets frågetecken med. Sitta uppkurad i soffan med tända ljus och en kopp te. Och bara se frågande ut, och få svar som förhoppningsvis får saker att klarna. Men jag har inte funnit honom än, den där som är den rätte.
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Eller ett mat-foto om dagen ;P

Men fina färger. Blir inte alls avundsjuk.

Nej halvljummen gröt med mer fibrer än havre och applemos är JäTTEgott...

2010-02-24 @ 09:48:01
URL: http://sofosia.blogg.se/
Postat av: Malin

jag kan komma och vara din kärlek (visserligen är jag inte av manligt kön men lite butch kan jag nog vara..eh) fram tills att du hittar dig en fin pojke. tänk så fint att bara ha någon vars hand passar perfekt i ens egna, någon vars ögon man kan drunkna i. åh.

2010-02-24 @ 19:30:12
URL: http://hallonte.blogg.se/
Postat av: Jorunn

Mmm ser jättegott ut! Rolig idé det här med ett foto om dagen :)

2010-02-25 @ 13:16:16
URL: http://jorunns.blogg.se/
Postat av: lovisa/polichinelle

tack så mycket! var bor du? när jag var på myrorna i göteborg så tyckte jag om det jättemycket! visserligen tyckte jag att skorna jag köpte var dyra men servisen billig. det kanske mest är på kläder som man tycker det är dyrt.

2010-02-26 @ 21:37:06
URL: http://polichinelle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0