VINNARE i tetävling!

Nu mina vänner,
ska jag presentera vinnarna i tetävlingen jag hade, tävlingen där man kan vinna en summa pengar att handla för hos tefrossa.se. Vinnarna har beskrivit sina finaste teminnen, med fantastiska ord. Och jag kommer att publicera dessa testunder efter att ha fått skribentens tillåtelse. Men till en början, så säger jag nu GRATTIS - till Malin P som kom på förstaplats, och Malin D som kom på andraplats. Era ord har värmt mig inombords! Jag hör av mig till er i mail!
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: fanny

jag saaaknar dig meeer :( när kommer du hit igen gumman? PUSS

2010-01-26 @ 18:56:50
URL: http://pinkpills.blogg.se/
Postat av: Fröken Hanna

åh. jag hade velat vinna.

2010-01-26 @ 22:35:18
URL: http://alexik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0