Hav, såpbubblor, underbar stämning och sol

Rubriken är i detta fall ord som egentligen skulle kunna sammanfatta hela helgen i Kristiansand. Att skumpa runt på en buss i sammanlagt tio timmar, enkel resa, var inte det roligaste jag varit med om, men det var verkligen värt det! Kristiansand är en stad som är full av värme på många sätt. Det var som att alla problem rann av mig när jag satt på en brygga och badade fötterna i det klara havsvattnet.





Vi bodde i ett kollektiv med ett gäng killar, de var så öppna och tog emot oss med en sån värme. Att bo med dem de här dagarna innebar bakgårdshäng, filmtittande i Adrians säng, småmobbing åt alla håll och kanter, fest, stora såpbubblor.







En kväll hängde vi på ett ställe som hette Herlig land, och det var verkligen ett härligt ställe.




Fredagen ägnades åt att söka jobb, och vi mötte många trevliga ansikten i butiker och restauranger där vi sökte. Vi var även iväg och kollade på ett rum, som det blev bestämt att vi ska hyra. Ett rum i en fantastiskt fin lägenhet där vi kommer bo med två norska tjejer. Så centralt man bara kan bo. Det här kommer bli toppen!
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Fotograf Jenny Eriksson

SVAR: Kul att du gillar den :)

2010-07-07 @ 08:01:21
URL: http://fotografjennyeriksson.blogg.se/
Postat av: lovisa/polichinelle

svar: jag ska njuta i fulla drag! om det blir något över till så ska jag ha dig i åtanke men jag lovar inget. jag kan är ego och tar allt själv! kram :)

2010-07-08 @ 18:46:39
URL: http://polichinelle.webblogg.se/
Postat av: Ems

svar: Jamen jag vet!!! Var en otroligt het karl och arbetade utanför dagiset när jag jobbade idag, jag höll på att dregla ihjäl mig! Sen kom en otroligt attraktiv pappa(som är singel :P), även han iklädd arbetsbyxor.

Med andra ord har jag avlidit två gånger idag.

Fantastiskt!

2010-07-08 @ 19:16:06
URL: http://thepiecesofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0