Modellbilder

För ett par veckor sen fotograferade jag Björn, det är först nu jag verkligen hunnit sätta mig ner och ta itu med bilderna - några utav dem, för det är många vill jag lova. Jag blev nöjd med otroligt många av bilderna, och det blev även han. Bilderna ska han använda till en modell-portfolio, så vi får hålla tummarna att det kommer hända mycket för honom inom modellvärlden nu. Till en början kommer ni inom kort kunna se honom som huvudroll i en reklamfilm för El-giganten, håll koll!





© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jättefina kort!

2010-05-21 @ 11:59:16
URL: http://angeliqe.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Jag tycker du har lyckats bra med porträttbilderna! Den portfolion kan modellen vara stolt över.

2010-06-21 @ 16:29:12
URL: http://www.envackerdag.se

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0