Akustisk söndag

På hjörnet,
är ett uteställe i Kristiansand som har akustisk söndag. Varje söndag kväll får vem som helst inta scenen och spela och sjunga. Vi var där igår, tog varsin öl och skapade en ny tradition. Det ligger så mycket känsla i akustisk musik, och jag insåg på nytt hur mycket musik betyder för mig. Vad vore livet och världen utan musik? Ett internationellt språk som för människor samman. Igår var det covers, egenskapad musik och afrikansk sång.


© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: lovisa/polichinelle

sådant där är så mysigt. då och då brukar det erbjudas open mic här på studentpubarna, mycket mysigt. vi styrde faktiskt upp open mic-kvällar när jag var i senegal, dock blev det mest vi själva som var där och spelade. men ändå.

2010-11-01 @ 14:56:58
URL: http://polichinelle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0