How to marry a millionaire

Jag blir så glad när jag klarar av saker jag oroat mig för!

Dagens funderingar:
...Vad ska man önska sig i present och julklapp?
...Vad har man på sig när man är bjuden på bröllop på Gran Canaria?
...Ska jag köpa en billig keyboard att ha under min Norgetid?





Dagens happiness...
...Julledigheten är fixad.
...Två julbord finns inplanerade i kalendern.
...Bra arbetskamrater och sambos och kärlek.
...Pepparkaksburken som står intill mig.



Igår var det kvalitetsmys, Tor Erik, Lars Espen och Julian var här och vi lagade tacos i ett alldeles för trångt kök och satt sedan och mös framför spisen i vardagsrummet. Pratade strunt och skrattade tills kvällen blev natt. Det är såna stunder som är fantastiskt fina och minnesvärda!
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: petra

Hej.



Mysigt mysigt. Du, keybord har jag med tänkt på till lillägenheten. Bara för att kunna klinka lite ibland. Tror jag ska se efter om min gamla finns kvar och borsta bort dammet. Den har legat alldeles för länge. Ikväll sjöng jag på konsert och det kändes magiskt.



kram

2010-11-18 @ 21:13:14
Postat av: Malin;

åh, pepparkakor - skicka hit några va?

dock tänker jag nog vänta cirkus en vecka & två dagar & fira första advent med en peppis eller två. (då har jag något att se fram emot)



förresten så;

1. en jorden-runt-resa eller kanske en key-board till lägenhet? (där var jag bra klyftig med den där andra saken)

2. BIKINI. om det är smått oanständigt så sommarklänning & barfotafötter.

3. JA, önska i julklapp!



svar; åh, att plugga foto vore nog inte helt fel hörredu. dock vet jag att jag själv skulle ha valt resandet då jag i nuläget är smått trött på allt vad fotoutbildningar heter (våran medialärare är nämligen rätt inkompetent).



vars jag vill iväg och leva på de där rosa molnen tål att tänkas på, men att fara till paris, bo på caféer, bära basker & använda de franskakunskaper jag har känns onekligen lockande. om det inte vore för att fransmännen & fransyskorna var så snorkiga så vore frankrike numéro uno, utan tvekan!



hoppas du har det fint i norge och i livet söto, kram!

2010-11-19 @ 19:43:32
URL: http://hallonte.blogg.se/
Postat av: M

Låter so men bra kväll, mer sånt åt folket skulle man kunna säga.

2010-11-20 @ 14:37:03
URL: http://tidvatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0