En kväll med utrymme för att andas

En ensamkväll, en av få. Det är inte ofta jag är ensam numera. Te, choklad, solo sitron och en film. Fick mat lagad till mig tidigare ikväll, sen skulle Han vidare till en kompis. Anna jobbar. Carro har huvudvärk. Skönt dock, att andas lite en kväll, sitta i tystnad och bara andas. Är inne i period med 9 dagars jobb i sträck, långa dagar med nya saker att lära, saker som skrämmer mig lite och gör mig nervös. Så, att andas - det behövs.
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0