What a day / kaos

Har haft mamma och pappa på besök i några dagar, mysigt. De har träffat min kärlek och godkänt honom. Och jag har visat dem fina platser. Igår morse åkte de hem, och jag vände tillbaka till vardagen, som dock startade med en ledig dag - trodde jag. Kl 18 fick jag hoppa in och jobba, fram till 20.00, trodde jag. Min underbara sambo och jobbkamrat fick migrän, så jag blev kvar till 00.30 ca. Med kaos i restauranten och några fullkomliga idioter vid ett bord. Tacka vet jag fantastiska arbetskamrater som ställer upp trots att de kanske egentligen inte har möjlighet. Kaoskvällen avslutades med en öl, en sambuca och en provsmak på gammeldansk - vilket var fruktansvärt!

Tommy och Anna, mina fantastiska jobbkamrater. (och anna - min fantastiska sambo!)


Idag blir det jobb igen för Anna mår fortfarande tokigt. Så Sörlandscentret och plugg får bli en annan dag...!

© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Petra

Hå hå vad nyfiken man blir.... ( ;



Kram

2010-09-23 @ 08:43:12

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0