Den verkliga våren

Från vintern som fick oss alla i gänget att vara instängda i oss själva och halvdystra, osociala. Plötsligt är våren här istället, jag menar - den verkliga våren. Den föder oss på nytt liksom. Plötsligt går det inte en dag utan att det är chill-häng. Spontanfrukostar på balkongen, uteserverings-chill, filmeftermiddagar i den största sängen, fester som leder till kaos. Ibland känns det lite som att vi är en enda stor familj, ingen blir utestängd och allt är bara skratt och skoj hela tiden, men med öppningar för att tala om saker som tynger.



© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: alex

Ses vi i Sverige i sommar tro? Har inte bestämt än när jag skall åka till Svea; det är lite avhängigt av hur förhandlingarna om nytt kontrakt går nästa vecka, men jag har semester från slutet av juni till mitten av augusti. Pepp eller flopp? :)

2011-04-23 @ 09:50:31
Postat av: alex

Ses vi i Sverige i sommar tro? Har inte bestämt än när jag skall åka till Svea; det är lite avhängigt av hur förhandlingarna om nytt kontrakt går nästa vecka, men jag har semester från slutet av juni till mitten av augusti. Pepp eller flopp? :)

2011-04-23 @ 09:51:07
Postat av: alex

Ses vi i Sverige i sommar tro? Har inte bestämt än när jag skall åka till Svea; det är lite avhängigt av hur förhandlingarna om nytt kontrakt går nästa vecka, men jag har semester från slutet av juni till mitten av augusti. Pepp eller flopp? :)

2011-04-23 @ 09:51:41
Postat av: lovisa/polichinelle

svar; åh, ja. egentligen är det fint med mig trots att min höft av någon anledning värker så jag stapplar fram. tyvärr kan jag inte njuta fullt ut av vädret då jag sitter med examensarbetet denna terminen men genom fönstret ser det underbart ut iallafall!

2011-05-02 @ 11:47:03
URL: http://polichinelle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0