Mina två hem

En vecka i Sverige har gått och imorgon bär det av tillbaka till Norge. Jag har insett att jag har ett hem i Norge och ett i Sverige. Hur mycket jag än ser fram emot att flytta hem till Sverige igen kommer det vara otroligt tungt att lämna mitt Norge-hem. Alla minnen därifrån ska varsamt fylla ett album i foto & text-form, men tyvärr ryms ju inte exakt alla känslor och vänskaper i sin rätta form i ett album... Men det är i alla fall bättre än ingenting, och jag har en stad att besöka, som jag alltid kommer känna mig välkomnad i!

© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Petra

Hej Johanna!



Ville bara säga att jag tycker du verkar vara en toppentjej! Man får en bra känsla av att läsa din blogg. ( :

2011-04-05 @ 23:03:17

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0