För jag ska jobba med kaffe!

Jag äter choklad, dricker fruktte med honung, ser på sex and the city och bara känner mig liten och sjuk. Sådär så man ligger under täcket, timmar i sträck, och bara vill att någon ska komma och ge en kram. Men lite glädje ger det att en dubbel regnbåge smyckar himlen.

Idag har jag provjobbat, och jobbet är nu mitt. Jag ska göra kaffe i stora mängder, gå en ordentlig kurs och lära mig massor om kaffe och olika aromer, osvosv. Och det blir kul! Det ska bli så fantastiskt kul! Imorgon ska jag i tre timmar leka vid en kaffemaskin och göra kaffedrinkar av olika slag.
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad kul det låter. Hoppas du trivs i din nya stad!



Åh, dubbel regnbåge, det såg jag i helgen, det var helt fantastiskt. Kram.

2011-08-31 @ 15:35:01
URL: http://florstunn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0