En överraskningsfest

Igår hade min föredetta sambo Carro födelsedag, hon har flyttat närmare Oslo. Eftersom jag var i Oslo på jobbintervjuer i fredags (mer om det
senare!) så kunde jag vara på plats för att överraska och fira henne. På fredagen lagade jag och Charlotte mängder med mat (minipajer med
rödlök, mozzarella, tomat. Och mangosalsa med mango, tomat, paprika, rödlök, chili & pressad lime), vi lyssnade på Regina
Spektor och drack rödvin med ton av lakrits och så avslutade vi kvällen med senaste Änglagård-filmen.

Lördagen, den såg ut lite såhär:


Carro blev chockad över att jag var där.
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: lovisa/polichinelle

åh, älskar överraskningsfester! och översta bilden är så fin, chockerad lycka är väl det bästa. kram!

2011-08-22 @ 16:18:01
URL: http://polichinelle.webblogg.se/
Postat av: Amanda

åh vad skoj med överraskningsfest!

2011-08-23 @ 15:21:45
URL: http://wils.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0