Spis for 100 och årets första vårjackedag!

Isen har försvunnit på trottoaren och nu syns bara grus och barmark på väg och trottoar. Så. Nionde februari blir tjugohundraelvas första dag med vårjacka. Men vantarna lägger jag inte bort riktigt än.

I Kristiansand, där jag bor. Har restaurantbranschen nu ett event som heter "Spis for 100". Dvs: "Ät för 100". Ett flertal restuauranter har tillbud på en eller flera maträtter, som just denna vecka enbart kostar 100 kronor. Detta innebär att alla som vanligtvis inte äter ute är på plats på restauranterna och det är full rush hela tiden. Kul! Så nu är det dags för ännu en kväll att rusa runt med bruschetta, pasta bolognes samt pizza Amore som är våra 100-kronors rätter.


Menyn från restauranten där jag jobbar.
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: alex

...om vi ändå hade en restaurang att gå till. ;)

2011-02-09 @ 17:29:55

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0