Motivationspepp!

Ibland kan det hända att man klockan 12 på kvällen sitter i köket, uppkrupen på en pinnstol, lite ledsen över jobbsituationen i februari. Sitter uppkrupen på pinnstolen där och blir uppmanad att våga mera. Blir motivationspeppad av någon som tycker att allt för många människor låter sina drömmar rinna ut i sanden. Någon som tycker att han hellre har en dålig dag på ett jobb han brinner för, än har en dålig dag på ett jobb som varenda dag är detsamma, och som man varje dag går igenom med en känsla i magen om att det inte är rätt.

Och han har ju så rätt! Jag blir så glad när människor uppmuntrar mig, peppar mig till att gå ett steg längre. Nu ska jag verkligen försöka våga lite mer, det kan ge mig så otroligt mycket mer än situationen jag har idag ger mig. Och det tycker jag att ALLA ska göra. Så härmed sänder jag vidare den motivation och glädje jag idag känner inför att göra saker jag tycker om att göra.

Våga mer ni också,
vad har man egentligen att förlora?
Det är så mycket man kan vinna, fokusera på vinst istället för förlust!
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag skulle nog också behöva våga mer för att få ut mer av min tillvaro här i Spanien. Men hur gör man...?

2011-01-28 @ 16:46:18
URL: http://loveletterpapercuts.blogg.se/
Postat av: Ida

Nej, det krävs inte så höga betygspoäng, i alla fall inte när jag sökte (jag har inte de högsta betygspoängen ;p), så det borde inte vara svårt att komma in för dig!

2011-01-28 @ 17:13:38
URL: http://loveletterpapercuts.blogg.se/
Postat av: Sofia

Vågaa för bövelen. Jag vet att du kan. Det vet du med. Jag vet att du vet att jag vet oxå.

Cocoo har massa fint =) Men ett tips är att ha ett måttband o äta sitt finger så det passar.. (L)

2011-01-28 @ 23:07:07
URL: http://sofosia.blogg.se/
Postat av: sofia

HAH men LOL.

Mitt tangentbord vill inte skriva M. Men det passade ju ändå.

2011-01-29 @ 15:11:01
URL: http://sofosia.blogg.se/
Postat av: karin

Haha varför är du avundsjuk? Ska du inte va! Jag vet inte riktigt vad jag ska berätta om sthlm. Men det är fint! Det är smidigt med tbanan, det är kul att det är stort och det känns som en skön stämning här. Går asmånga i min klass och har inte hunnit lära känna så många än. Men det kommer nog!



Hur är det borta i Norge?

2011-01-30 @ 17:46:23
URL: http://kaboff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0