Dunderfrukost

I morse när jag precis hade vaknat fick jag ett sms av min söta sambo Caroline.
"Kan jag låna lite mjöl till scones?"
Som svar fick hon -
"Om jag får smaka :D "

Så ner kom jag en liten stund senare och var inställd på te och scones. Då stor tokan där och säger "Du behöver inte skynda dig, jag har visst ingen mjölk..." Tur där då, att jag hade mjölk. En kvart senare dukades dunderfrukost upp framför brasan i bästa rummet. Självklart lite tända ljus också, det tror jag vi kommer njuta av även i sommar!


© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: lovisa/polichinelle

åh lyxmumsigt! jag vill också ha vardagsscones.

2011-03-09 @ 00:38:14
URL: http://polichinelle.webblogg.se/
Postat av: kajsa

åh, en sån härlig frukost!

2011-03-09 @ 11:31:31
URL: http://kobranhuggertill.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0