Gläds inför sommaren!

Den här sommaren kommer bli helt fantastisk! Att bo i en kuststad där man hela tiden får höra glädjemelodin i norska språket! Att bo i den norska stad som är allra mest solsäker av dem alla. Jag kommer övergå till en fulltidstjänst från maj och jobba fulltid under den årstid som bringar in allra mest extrapengar i form av dricks! Om några veckor flyttar två av Annas vänner samt en av mina vänner in i lägenheten som är dörr i dörr med våran - vi kommer bli ett enda STORT kollektiv och springa in och ut hos varandra! Det ska bli så kul! Jag ser fram emot den kommande tiden väldigt mycket. Och sen i tillägg, så har vi ju alla härliga människor jag mött och lärt känna här! Det kommer bli väldigt svårt att lämna Kristiansand när det är dags...


© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: alex

Så du känner dig inte lockad att dra till Arktis? ;) Låter gott det där. Har du bestämt dig när det gäller studierna? Var, när, hur, vad, varför osv. :)



kraUm

2011-03-16 @ 16:31:54
Postat av: Ida

Jag känner likadant, när det blir dags att lämna den här staden, vill inte ens tänka på det, det kommer bli svårt. Vi vet fortfarande inte hur hösten ser ut, är svårt att planera någonting just nu. Har du bestämt dig för att börja plugga?



<3

2011-03-20 @ 23:59:40
URL: http://loveletterpapercuts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0