Kaffe mocha. Capuchino. Iste!



När jag skulle fotografera konceptbilder på jobbet, ville jag såklart fotografera lite kaffedrinkar. Och dem fick jag laga till. Här har vi kaffe mocha uppe till vänster, iste uppe till höger (peach - helt Fantastiskt!) och så en capuchino med tillhörande mörk choklad med våran logga på.

När det inte är stressigt på jobbet är nog kaffemaskinen det allra roligaste. Laga latte av olika slag och försöka experimentera fram mönster av mjölken. Vid något tillfälle ska jag nog gå en ordentlig baristakurs med allting från grunden!
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad gott det ser ut!

2011-03-23 @ 19:53:31
URL: http://ehmsii.blogg.se/
Postat av: Andréa

Mums, vad det där såg gott ut :)

2011-03-27 @ 10:25:57
URL: http://makeupartisten.nu

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0