Om vänner och om beslut

Med vänner som torkar tårar och erbjuder en plats i sin säng när tårarna aldrig riktigt tar slut. Vänner som ansluter sig och skapar tremanna-kramar och stryker över ryggen.

Med såna vänner är det inte så svårt att inse att man klarar det mesta.
Livet är inte enkelt med alla beslut som ska tas. Men man måste känna efter och göra vad man tror blir bäst. I alla situationer.

Vi skildes åt utan dålig stämning, och det är jag glad över. För tiden med honom har varit fantastisk, och jag ångrar ingenting.





Jag och mina fantastiska sambotjejer. Ni är bäst, och jag är lycklig över att ha just ER som sambos. <3
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh gulle!

Är glad att du känner att du inte ångrar något och är så klok. Du kommer komma ur det här så mycket starkare..

2011-03-27 @ 18:13:01
URL: http://sofosia.blogg.se/
Postat av: Sofia

Tack (K)

Man tar massa massa bilder och sen lägger ihopa dom i något filmredigeringsprogram (jag använde windows live movie maker). Varje bild är 0,27 sek men det kan man göra lite som man vill och ser bra ut.



Jag hade lite planer på att ta en hemma helg men sen insåg jag att jag jobbar fredag och lördag 11-16. Men när far du tillbaka? tänkte om man skulle åka hem över dagen lix..

2011-03-28 @ 19:30:23
URL: http://sofosia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0