17 mai!

För två dagar sedan var det 17 mai, dvs Norges nationaldag! En otroligt stor och mäktig dag här i Norge, alla är uppklädda - många (gamla som unga) klädda i folkdräkt. Stora tåg som går runt stan. Stort! Jag jobbade, körde en 14 timmars arbetsdag med 8 härliga arbetskamrater, vi var för få egentligen - MEN, vad bra det gick! Vi steg över målet vi hade i omsättningen, och förtjänade därför en flaska champagne när alla var färdiga för dagen!
Mitt härliga jobbgäng! Glada var vi i den stunden där!
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det låter så himla koseligt allt du skriver om. Jobb, boende, vänner, allt! Jag unnar dig det tusen gånger om fastän jag saknar dig och någon att tralla visor med.

2011-05-20 @ 10:05:51
URL: http://sofosia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0