En saknad vän

Har precis nyss haft ett skype-samtal med en saknad vän. Han bor långt uppe i nord-Norge, njuter av midnattssol och har klarat sig genom en mardrömsvinter. En klok vän, som jag brukade träffa på caféer hemma i Sverige. Jag drack alltid chailatte. Och han drack alltid espresso. Nu hoppas jag att det blir så, att jag får servera honom en espresso här nere i söder, och att han får visa mig all fantastisk natur uppe i norr.

© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: alex

Vad rar du är! :) (på svenska dvs!) Hoppas allt är bra med dig! Du får en smygtitt på båten nästa gång Skype tillåter. :)

kram kram

2011-05-31 @ 20:44:58

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0