Ett avslut för mig innebär alltid en känsla av vemod

Lustigt hur det är, hur missnöjd man än är med tex ett jobb. När man går de sista dagarna och genomför sitt
arbete så känns det ändå vemodigt. Tänk att jag alltid känner det så. Ironiskt på något sätt. Men trots detta
vemod känner jag mig nöjd. Det är otroligt upplyftande att säga upp sig från en plats där man inte helt
känner att man är en passande pusselbit. En väldig tyngd lyfts från axlarna.


Vemod eller vackert?
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jaa, det känns sjukt spännande :)

2011-10-15 @ 09:28:53
URL: http://wildund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0