Maria Mena och spilld mjölk

Idag berättade min chef, att Maria Mena ganska ofta kommer in på vårat café. Wow tänkte jag först, och
sen tänkte jag ett steg längre. Jag kommer ju typ fnittra nervöst och vilja göra världens snyggaste latte-art
på hennes café au lait - men med nervositet i kroppen kommer jag ju enbart spilla mjölk utanför, och inte
finna något vardagligt att prata om.
Eller så har vi allt i livet gemensamt och blir goda vänner - det vore ju  ganska coolt!


© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Sofia

!!!

Blir avis så jag dööhr. Du måste säga till om hon kommer. Lära dig hennes rutiner :P

2011-09-18 @ 23:10:38
URL: http://sofosia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0