Livet på sistone (i brist på annat!)

F
 
Mer oordning än någonsin. Men livet har i alla fall bestått av finvin med Sofia & Kalle. Det har varit Pride-festival med Maria Montazami i blickfång. Drömmar om kolonilotter och fantastiska loppisfynd. Muffins & kaffe i muminkoppar. Ananaslycka för 10 kr på PrisXtra. Te & kanelbulle på ny adress, min kombo jobbar på café, då kan det lätt bli så. Skjorta & myströja = en hint om att nu är hösten här på riktigt. Hårfix inför porträttfotografering där Sofia tog grymma porträtt på mig. Bok & cortado på Arlanda (bokrecension kommer, för det var den mest fantastiska bok!). Spontana crepes & rödvin efter att ha fyndat en pengalapp på ett golv. En solig morgon i ett nytt hem, ett uppvaknande pga värmeslag. Avslutningsvis: den nakna sanningen av mitt ansikte, och en lördagmorgons första kopp te. 
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0