Livet sett genom iPhone

 
1. Solen sken, och jag var sådär löjligt pepp på veckans enda lediga dag.
De möten som skulle ske, och musiken som skulle spridas genom hörlurarna
ut i min kropp. Dagen blev precis sådär bra som jag anade.
2. Det tar aldrig slut på vackra vyer i Stockholm, jag faller in i förälskelse, gång
på gång. Jag är hemma!
3. Jag iakttog mina fotografier som fanns utställda på Da Matteo, en sista gång
innan de byttes ut mot rockfoton. 
4. Första instagram-bilden som är tagen på min nya arbetsplats där jag jobbar 
extra. (Välkomna in på Coffice och se om ni hittar mig, så serverar jag en himla
god cappuccino.)
5. Spontan lördagkväll erbjöd konsert på Debaser, bandet hette Daughter och
musiken var ren magi. Lyssna!
6. Spontan söndag efter konserten, strosa längs Norr Mälarstrand med nya
bekantskaper sedan kvällen innan, sitta på en sten precis vid vattnet, bara
vara!
 
Och förresten - jag heter ordsamling även på Instagram. 
 
 
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0