Om en söderpromenad

 
Med start från Cofficee, i korsningen Tjärhovsgatan / Östgötagatan, vandrade jag runt söder. Jag hamnade på Fjällgatan och blickade tillsammans med måsarna, ut över vattnet. Mot Gröna Lund. Vidare mot kullen och stilla vind i Vitabergsparken. Katarina Bangata och Nytorget, innan jag slutligen nådde Mariatorget där kameran inte hann med någonting pga tomt batteri. Söder är fantastiskt, Stockholm, är fantastiskt. Och våren, den saknar jag ord för att beskriva hur fantastisk den är!
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0