Drop Coffee och det där pågående livet

 
Det är långa andrum mellan raderna jag skriver här. Ett liv pågår utanför, och jag saknar ord för att liksom beskriva allt som behöver bli beskrivet. Det har varit mycket kvalitetskaffe och många stunder med sällskap som gjort att annat inte spelar någon roll. Kvalitetsstunder med fina vänner. Nya bekantskaper har stiftats och planer gällande utställningar styrs för fullt. Häromdagen fotograferade jag Linda till hennes nya bloggprojekt - mer om det när bloggen har öppnats. Samma dag fotograferade jag spontant några foton inne på Drop Coffee, på Wollmar Yxkullsgatan i Stockholm. Ett café som erbjuder flera olika kaffesorter på menyn, och serverar det med kärlek. 
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Alex

Hai! Kul att se enuppdatering på bloggen. :-) Hoppas att kaffet smakar och att allt är bra med dig i Hufvudstaden. Är på väg hem nu. Landade i Hollywood i går, lagom till Golden Globe-galan så klart - min timing, ha! - och flyger vidare hemåt om ett par dagar, landar fredag. Tänkte åka upp en sväng till Etnografiska när vi har installerat oss i Ö-o, såg att de hade ett par utställningar som jag vill se. Pepp? Krampakke

2013-01-14 @ 19:56:33
Postat av: Tant Emma

Fina bilder!

2013-01-16 @ 07:56:29
URL: http://www.tantemmasbravader.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0