Just nu i sjukstugan

Här sitter jag i min egna lilla sjukstuga. Försöker göra det bästa utav det, och ändå hinna med någonting utav allt som kräver tid. Välja ut bilder till de två utställningar jag ska ha under våren. Gå igenom workshops av grunderna i programmet InDesign till kursen jag ska läsa i vår. Och så försöker jag hinna med att bläddra i boken "A day in the World - ett dygn i tusen bilder", vilken jag fick i julklapp. Medan jag gör allt detta vilar jag, dricker te och fortsätter tycka synd om mig själv pga feber och värk i kroppen. Men överlever, det gör jag ändå. 
 
 (instagram: ordsamling)
 
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Josefin -My Happy Days-

Vilken mysig bok du har, den måste jag kolla upp! Roligt med utställningar :)

Krya-på-dig-kram vackra du

2013-01-28 @ 09:36:17
URL: http://landhagen.blogg.se/
Postat av: Emma

Hur går det för dig hjärtat?
På benen än? <3

Svar: Ja, nu är jag på benen, och det är skönt! Hur mår DU? <3
Johanna

2013-01-28 @ 20:58:43
URL: http://webbsemlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0