2 days in Paris

Jag bäddade ner mig i soffan och slog på filmen Two days in Paris. Den var fin, så som de flesta filmer innehållande franska och Paris är. Nästa franska film blir En lanthandel i Provence. Just nu så ska jag bara fortsätta ta det lugnt dock. Solen skiner där ute, men när det blåser iskalla vindar känner jag mig inte det minsta lockad av att gå ut. Istället läser jag, tänker på Amelie from Montmartre, tänker på fransk musik (och spansk) (vicky christina barcelona) och önskar lite att mitt liv var mer som i en vacker film.


© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Ja, eller hur.. det var så himlöa kockrent sagt så jag höll på att smälla av! haha :D



Tack :) vi är. hihi

2009-04-19 @ 23:25:21
URL: http://annelieandersson.blogg.se/
Postat av: circus em

tack så hemskt mycket, jag uppskattar det oerhört.



kärlek

2009-04-20 @ 08:31:27
URL: http://obstinate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0