Almost nothing

Den här dagen har inte innehållit mycket givande. Jag var på gymmet och träffade instruktören för ett möte på ca 5 minuter, där vi sa att saker och ting går bra, att jag har ätit mina måltider som jag ska och att det bara är att köra vidare. HLM-passet som jag skulle gå på skippade jag. Kände mig nämligen inte vidare motiverad till att köra ett pass med träningsverk i de muskler som skulle tränas på passet. Istället la jag mig i soffan och började se en film.

Imorgon ska jag till Lindesberg och öva på min lilla solosnutt. Och på kvällen ska jag gå på core-passet. Och nu, nu ska jag lägga mig och se vidare på filmen, för att sedan sova några timmar. Godnatt!
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0