Core, provjobba och mat

Corepasset var hur kul som helst. Träffade några gamla bekantingar där som jag anslöt mig till. Imorgon verkar det bli afrodansen tillsammans med Frida. Och så har jag kommit på ett till grupp-pass som jag nog ska köra, HLM - höft, lår, mage. HLM och core, känns som att det är bra grejer för mig. På fredag ska jag nog köra Yoga. Det finns så många olika grupp-pass, jag vill prova dem alla.

Imorgon ska jag provjobba för städföretaget. Jag är peppad. Och t-shirten jag fick är alldeles gigantisk trots att det var minsta storleken. Klockan ringer 06.15 imorgon, och bussen till kontoret går 07.37, måste gå hemifrån 07.15. Men fan, jag är fit for fight! Gäller bara att lyckas lägga mig i tid.

Åt nyss god mat. Kassler i ugn, med couscous som jag blandat i solrosfrön som jag rostat med kryddor själv här hemma. Otroligt gott och otroligt enkelt!
© Ingen kopiering av mina bilder är tillåten utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Postat av: hanna

ha en fin dag sötnos :)

2009-04-15 @ 21:13:51
URL: http://hannajohansson.blogg.se/
Postat av: sofia

jag vill också ha ett gym med sånna pass!

2009-04-15 @ 21:36:44
URL: http://sandstedt.blogg.se/
Postat av: sofia

haha,jag uppdaterade den lite. läs igen.. ;)

2009-04-15 @ 22:09:41
URL: http://sandstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tips: ta dig inte tid att kommentera med reklam
eller ställa frågor som har NOLL relevans
till innehållet i inlägget
- de kommentarerna raderas ändå på en gång.


Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0